Ontdek wat te doen in Zuid-Limburg!

Er is altijd wat te doen in Zuid-Limburg!

Heb jij geen idee wat te doen in Zuid-Limburg? Geen zorgen! Wij hebben het voorwerk al gedaan en een lijst opgesteld van 3 activiteiten die je zeker niet mag missen tijdens je verblijf in Zuid-Limburg!

Wat te doen in Zuid-Limburg?

Rondleiding per trein in grot Zuid-Limburg

1. Rondleiding met een treintje

Stap in en laat je verrassen door de magische ondergrondse wereld van de Gemeentegrot in Valkenburg. Met een treintje en gids verken je de eeuwenoude gangenstelsels en kom je alles te weten over de rijke geschiedenis van deze plek. Een avontuur voor jong en oud! Klik op de knop hieronder voor meer informatie over deze rondleiding!

2. De Wielergalerij

Ga terug in de befaamde wielergeschiedenis van Valkenburg. In de Gemeentegrot zijn door lokale kunstenaars alle gedenkwaardige wielermomenten in Valkenburg vastgelegd. Dit is een indrukwekkende verzameling van historische tekeningen en sculpturen. Laat je betoveren door de wielerverhalen die worden verteld door lokale wielerliefhebbers. Klik hieronder voor meer informatie over deze rondleiding!

Rondleiding Wielergalerij in grot Zuid-Limburg
Rondleiding overleven onder de grond.

3. Overleven onder de grond

Ben je klaar voor een unieke ervaring? Ga mee op de ‘’Overleven onder de grond’’ rondleiding en ontdek hoe 3.000 mensen overleefden gedurende de Tweede Wereldoorlog. Tijdens de Koude Oorlog diende de Gemeentegrot als schuilkelder, stel er zou een atoombom afgaan. Alles is bewaard, van slaapplaatsen tot gasdeuren en maskers. Dit is een must-see voor geschiedenisliefhebbers! Klik voor meer informatie over deze rondleiding op de knop hieronder.

Wat te doen in Zuid-Limburg met regen?

Of het nu regent of de zon schijnt, de Gemeentegrot in Zuid-Limburg biedt altijd een warm welkom. Ontdek onze rondleidingen in een droge en comfortabele omgeving. Laat je dag niet verpesten door het weer en reserveer nu je tickets voor een onvergetelijk avontuur.

Boek je tickets!

Ontdek de leukste activiteiten in Zuid-Limburg en boek vandaag nog je tickets bij de Gemeentegrot Valkenburg!

Google-reviews
4.3/5