Bijzondere trouwlocatie? Vier de liefde in de Gemeentegrot Valkenburg!

Elke bruiloft is uniek, en de keuze van de locatie speelt daarin een cruciale rol. Maar wat maakt een trouwlocatie bijzonder? Een bijzondere trouwlocatie onderscheidt zich door haar unieke sfeer en de mogelijkheid om een onvergetelijke dag te creëren. Een unieke trouwlocatie zoals de Gemeentegrot Valkenburg biedt niet alleen een prachtige omgeving, maar ook een ervaring die u nergens anders vindt. Waarom kiezen jullie voor een unieke trouwlocatie? Omdat het de perfecte setting biedt voor jullie liefdesverhaal en het jullie gasten een dag bezorgt om nooit te vergeten.

Een van de meest bijzondere trouwlocaties in Nederland

Stel u voor: een historische locatie diep in de Limburgse heuvels, waar de echo van eeuwenoude verhalen weerklinkt. De Gemeentegrot Valkenburg is een van de meest bijzondere trouwlocaties in Nederland. Deze ondergrondse schat, gevormd door menselijke handen en de natuur, biedt een romantische en betoverende ambiance voor jullie speciale dag. De rijke geschiedenis van de groeve, gecombineerd met de mysterieuze en sfeervolle omgeving, maakt het de ideale plek om jullie liefde te vieren.

Wist u dat? Dit is de enige grot van de grotten in Valkenburg waar u kunt trouwen!

Koppel dat trouwt in een van de meest bijzondere trouwlocaties van Limburg: Gemeentegrot Valkenburg

Voordelen van onze bijzondere trouwlocatie

• Creëren van onvergetelijke herinneringen

Een trouwdag in de Gemeentegrot Valkenburg is een ervaring die jullie en jullie gasten nog lang zullen bijblijven. De unieke setting zorgt voor een magische sfeer die elk moment speciaal maakt.

• Unieke fotomogelijkheden

De indrukwekkende achtergrond van de grot biedt talloze unieke fotomogelijkheden. Of het nu bij het romantische ondergrondse meertje is of het sfeervolle kapelletje. Jullie trouwfoto’s zullen werkelijk adembenemend zijn.

• Persoonlijke en op maat gemaakte ervaringen

Elke bruiloft is uniek, en wij begrijpen dat als geen ander. Daarom bieden wij persoonlijke en op maat gemaakte ervaringen die volledig aansluiten bij jullie wensen.

Praktische zaken

Klinkt jullie dat als (trouw)muziek in de oren? Graag zetten we even wat praktische zaken op een rij!

• Eigen ambtenaar
    Willen jullie de ceremonie extra persoonlijk maken? Neem dan gerust uw eigen trouwambtenaar mee!
  • Bubbels!
    Na de ceremonie heffen we het glas met een heerlijk glaasje prosecco om te toosten op jullie prachtige toekomst samen.
  • Tijd voor een feestje
    Het feest hoeft na de toast niet te eindigen. We helpen jullie graag met het organiseren van een spetterend aansluitend feest.
  • Foto-shoot
    Maak prachtige foto’s op unieke plekken in de grot met onze gids. Wat denken jullie van het romantische ondergrondse meertje, de indrukwekkende 5 meter hoge champagneflessen van Piper Heidsieck, of het sfeervolle kapelletje? Laat ons weten wat jullie wensen zijn, en wij helpen jullie bij het vinden van de perfecte locatie!

Hoe bereikt u deze bijzondere trouwlocatie?

De Gemeentegrot Valkenburg is uitstekend bereikbaar. Gelegen in het hart van Limburg, is het eenvoudig te bereiken met zowel de auto als het openbaar vervoer. Er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt.

Trouw in stijl in de meest bijzondere trouwlocatie!

Kies voor een onvergetelijke ceremonie in de betoverende Gemeentegrot Valkenburg. Voor een bruiloft tot 50 gasten bedragen de kosten voor de locatiehuur, inclusief voorbereidingen, begeleiding tijdens een eventuele fotoshoot (volledig naar eigen wens en met eigen fotograaf) en de ondersteuning van een van onze gidsen, slechts € 390,-. Voor een bruiloft vanaf 50 gasten zijn de kosten € 490,-. Een flesje prosecco om te toosten op jullie liefde is van ons!

De inrichting met witte stoelen, bloemen en kaarsen wordt op maat geleverd. De kosten van de leverancier worden één op één doorberekend, zonder extra kosten.

Huwelijkssluitingen zijn mogelijk van 20 mei tot 1 oktober, vrijwel elke dag. Voor meer informatie en reserveringen, neem contact op via info@gemeentegrot.nl.

Maak jullie droombruiloft waar in de magische setting van een van de meest bijzondere trouwlocaties van Limburg: Gemeentegrot Valkenburg!

Gemeentegrot Valkenburg

We zijn vanaf 16 november 2024 gesloten voor reguliere rondleidingen.

De Gemeentegrot wordt t/m 29 december 2024 omgetoverd tot magische Kerstmarkt. Daarom zijn we helaas gesloten voor reguliere rondleidingen.